Status sak, del 3 /Tina /Malin

Kitija Venevica: Åååh, en underbar tjej som alltid är glad och bryr sig om andra. Du finns alltid för en och jag för dig! Vi blev jätte tajta på/efter lägret vilket var sjukt bra. Nu är vi inte lika tajta :( men du är ändå min bebis ;* och det kommer du alltid vara. Älskar dig ;**<3
Moa Lindgren: snygg barndomsvän! Träffade senast för två år sen tror jag... Har planerat att träffa jättemånga gånger på stan men det har alltid kommit något ivägen... Sjukt flummig, snäll och söt tjej! :)<3
Eric (Arthur) Olofsson: Killen som alltid är glad! skulle inte ens kunna föreställa mig hur du skulle se ut ledsen eller arg! det går inte. Killen med ett leende på läpparna, alltid. Sjukt snäll och söt också. Bra musiksmak. (för det mesta ;) )


Kommentarer
JessMoa

omg vi är tvillingar :O ♥

2012-02-29 @ 00:07:19
URL: http://jessmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Titti&Tina

Vi är två tjejer som heter Amanda och Malin och är 13 och 14 år. Två tjejer med den bästa humorn!

RSS 2.0