Status sak, del 1 /Tina /Malin

My bergkvist: En barndomsvän. Vi var kompisar på dagis men nu snackar vi inte ens längre. Du går i min lillastysters klass i min gamla skola.
Sam Hammarström (killen i mitten): En sjukt rolig kille som har samma humor som jag! Kan inte ha träkigt med dig, vi skrattar alltid eller så skrattar alla andra åt oss när vi sitter och "sjunger/Rappar"
Julia Johansson Ring: En barndomsvän som jag inte är med lika mycket längre :/ vi har glitit ifrån varandra på sistone... Men du är snäll o söt! :)
Fabian Pettersson:  haha, sjukt rolig kille ! Jag älskar att dina vänner tror att jag och Celina spanar in dig i skolan xD Rolig att mobba, snacka och smsa med ^^
Stephanie (Steffie) Mello Trawe: Sjukt söt och snäll tjej! Inte trääat så jätte många gånger och kommer nog inte göra det heller. Tyvärr :/ Men dom typ fem gångerna jag träffat dig så har du varit kramgo, rolig, flummig och sjukt snäll :)<3
Måns Fischerström: En sjukt söt kille som man alltid har kul med. "träningsrummet" HAHHAHAHHA. Hade jättekul på lägret och det var då jag började lära känna dig :) Skulle gärna vilja lära känna bättre :)
Hanna Baldwin: En tjej jag smsade ganska mycket med förut för att båda inte hade något att göra. Men du är en snygg tjej som går i min skola fast i klassen under. Skulle gärna vilja lära känna bättre :)
Skorpan Eriksson: En snygg tjej som gick i min klass förut. Men sen flyttade du vilket suger! Saknar dig sjukt mycket. Du borde komma tillbaka och hälsa på tycker jag :)<3
Jessica Engström: En till barndomsvän. Var typ bästa vänner när vi var små. Nu går vi i samma skola men vi snackar typ inget alls :/ Sjukt snygg och snäll i alla fall!
Rut Adelsö-muppen Ekroth: En snygg adelsö mupp helt enkelt. Känner inte så bra men vi bor på samma ö och går i samma skola!
Magda Depa: En snygg tjej som gick i min klass förut men går nu i A istället för C. Sjukt snäll är du också men vi är inte lika bra vänner längre...
Kajsa Lönnroth: Tjejen med utseendet av guld! Vem skulle inte vilja byta utseende med dig lixom? Right, ingen! Alla vill se ut som dig! Förra sommarn var vi med varandra ganska mycket, vilket var sjukt roligt. Nu är vi inte lika tajta men vi ses på bussen ibland i alla fall :) Du är en sjukt rolig, flummig och snäll tjej som jag vill lära känna mycket bättre :)<3
Puss /Tina / Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Titti&Tina

Vi är två tjejer som heter Amanda och Malin och är 13 och 14 år. Två tjejer med den bästa humorn!

RSS 2.0