bildbomb al a Tina

Nu kommer det komma en bildbomb med några få av alla 300 bilder drygt vi tagit i helgen. Helgen haar varit underbar och sett ut såhär:
Lördag: Jag, syrran, lisa och emma (kusiner) skulle in till vällingby och kolla på bio, mästerkatten, systers födelsedagspresent från oss.
Vi vaknade lite innan tio och fixade iordning oss. Kvart i tolv kom robin (lisas kille), lisa och emma. Jag och min syster hoppade in i Robins bil och åkte till bromma där Robin släppte av oss. Vi tog tunnelbanan till vällingby och där så gick vi runt på Lagerhouse och flummade! När det var en kvart tills bion skulle börja träffade vi Josefin (en kompis till Lisa) en snabbis och sprang sen in på Cubus en snabbis, trodde jag och Emma. Det blev inte så, utan vi testade massa kläder och köpte två saker var. Sen började bion som var helt okej och kul hade vi! Sen bar det av hemmåt. Här hemma så skulle släkten äta+ Celina (en kompis.) Det var sjukt mys! Sen stack vi till Celinas mamma vid typ elva/tolv. vi åt pizza och kollade lite på tv men somnade ganska snabbt xD
Söndag: Jag vaknade hos Celina. Vi kollade på tv och film och hade det mys. Sen gick vi ut och fotade massa och gick en lång promenad med hennes hund. Det är sjukt fint ute just nu så man får passa på. Vi gick ner till vattnet och gick ut på bryggorna och på ett "badberg." Sen stack vi till Celinas pappa och där flummade vi sönder xD
Här kommer bilder lite huller och buller. Orkar inte skriva saker om bilderna...
/ Tina / Malin
image description
image description
image description
image description
/\
|
|
|
Nya kläderna jag köpte i Lördags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Titti&Tina

Vi är två tjejer som heter Amanda och Malin och är 13 och 14 år. Två tjejer med den bästa humorn!

RSS 2.0