Status sak, del 2 /Tina /Malin

Celina Sand: Min bästa vän. Snäll, söt och flummig. Du går att lita på och jag vet att du alltid finns för mig. Vi har sjukt roliga och konstiga minnen jag aldrig kommer glömma! Vi gör alla knasiga saker tillsammans. Som att kasta sih på golvet och skrika " AKTA LÖNNMÖRDAREN UTANFÖR FÖRNSTRET!!! LÅS DÖRREN!!! SLÄCK LAMPAN!!! KASTA DIG NER PÅ GOLVET!!!! tror du han såg oss?" HAAHHA XD Jag älskar dig! <3
Gabriele Luksyte: Vi var sjukt bra kompisar för något år sen men sen gick vi olika vägar. Vi går i alla fall i samma skola nu. Du är sjukt snäll och snygg i alla fall!
Rabia Yildiz: Snygg och snäll tjej som gick i min klass förut. Träffas lite då och då av slump för att vi har några gemensamma vänner :)
Filippa Brännkärr: Sjukt snäll och snygg tjej som ser sig själv på fel sätt, du är inte tjock och du behöver inte banta elr fasta. FATTA! Vi var bästa vänner förut men nu går vi inte i samma klass längre och träffas inte lika ofta, vilket är synd :/ men jag älskar dig fortfarande <3
/Tina /Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Titti&Tina

Vi är två tjejer som heter Amanda och Malin och är 13 och 14 år. Två tjejer med den bästa humorn!

RSS 2.0